•  We zetten nog even alle activiteiten voor jullie op een rijtje.

    TEAM WEDSTRIJDEN
    Schrijf je nu in met een team voor de activiteitenweek. Een team bestaat uit minimaal 4, maximaal 8 AZC teamleden.
    AZC leden tot en met 8 jaar mogen ook een ouder/volwassene inschrijven in hun team.
    Vraag de contactpersoon van je afdeling om uitleg, als je meer wilt weten. 
    Het inschrijfformulier vind je hier. Lever dit uiterlijk maandag na de voorjaarsvakantie in bij de contactpersoon, of je trainer!

    Hoe ziet de teamweek eruit?

    Maandag 14 maart gaan alle AZC teams van 18.00 tot 19.30 uur schoonspringen in De Hoorn 
    Dinsdag 15 maart gaan alle AZC teams van 18.00 tot 19.30 uur hardzwemmen in Aquarijn
    Donderdag 17 maart spelen alle AZC teams van 18.00 uur tot 19.30 waterpolo in Aquarijn en
    Vrijdag 18 maart zwemmen alle AZC teams van 18.00 uur tot 19.30 uur synchroon in Aquarijn.
    Gevolgd door een feestavond. Daarover later meer.

    Praktisch:
    Hou alle dagen vrij, want elk team is er alle 4 de avonden met 4 personen. (Als er meer teamleden zijn, dan wissel je onderling.)
    De avond van je eigen sport help je met de organisatie en de andere avonden zijn de wedstrijden.
    Op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 18.00 tot 19.30 uur vervallen dus alle trainingen van alle afdelingen.

    FOTOWEDSTRIJD
    "Wat is voor jou het AZC gevoel?" Als actief lid, ouder, trainer/coach, vrijwilliger, AZC fan.....
    Foto??s  kunnen tot en met donderdag 10 maart worden ingeleverd aan de bar. 
    Liefst geprint op A4 formaat met achterop de naam van de fotograaf (of de eigenaar uit wiens archief de foto komt) en waar en wanneer de foto is genomen. 
    Daarnaast kan je de foto??s ook mailen naar azcfeest@gmail.com dan gaan we ze natuurlijk ook op de site zetten. 
    Een zeer bijzondere jury beoordeelt de foto's. De uitslag wordt bekend gemaakt op vrijdagavond 18 maart tijdens de feestavond.
    En heb je nog mooie, bijzondere foto??s uit het AZC-verleden dan willen we die ook heel graag ontvangen.
     
    ROZENACTIE 
    De bescheiden rozenactie van vorig jaar zetten we dit jaar verenigingsbreed in om heel Alphen a/d Rijn e.o. mee te laten genieten van onze jubilerende vereniging en 
    (niet geheel onbelangrijk) om AZC financieel gezonder te maken. We hopen dat ieder lid minimaal 5 bossen prachtige rode of witte rozen gaat verkopen. 
    Iedereen heeft voordeel van de AZC rozenactie. De koper heeft een bos bloemen die zeker 2 weken lang prachtig staat. De verkoper ontvangt voor iedere
    verkochte bos een bedrag tussen de ?? 1,50 tot ?? 3,??per bos als aanmoediging om zoveel mogelijk te verkopen. En AZC heeft aan het einde van de actie ook 
    hopelijk een mooi hoog bedrag op de rekening staan. De formulieren en flyers worden deze week uitgedeeld aan alle afdelingen. 
    Ze zijn te vinden op de website en zullen als bijlage bij deze mail zitten. Op 2 april worden de rozen uitgeleverd en kunnen ze worden opgehaald in de parkeergarage van Aquarijn.
     
    Heb je nog vragen of opmerkingen? Stel ze aan de contact persoon van jouw afdeling: 
    Waterpolo: m.v.d.heijden@ziggo.nl
    Synchroonzwemmen: MWitteveen@eos.nl en amytjj-valerie@hotmail.com
    Wedstrijdzwemmen/Oldstars: lexwortman@hotmail.com
    REZ: rez.jeroen@gmail.com
    Schoonspringen: wega@concepts.nl